Na początek można wziąć testową porcję kilkunastu kilogramów to będzie przeszło tysiąc cukierków, a zatem będzie to ilość dość duża. Oznacza to, że tworząc taką kampanię już będziemy wiedzieć, na czym stoimy i czy dociera to do tych klientów, którymi jesteśmy zainteresowani. Ludzie lubią dostawać coś za darmo, a słodycze reklamowe są tego najlepszym przykładem. Wykorzystajmy to najlepiej jak tylko potrafimy, a na pewno będziemy bardzo zadowoleni. Im lepiej będzie przeprowadzona kampania tym więcej na tym zyska wizerunek naszej firmy. Jeśli jesteśmy przy wizerunku to pamiętajmy, że jeśli nie zadbamy o jakość słodyczy to nasz wizerunek firmy może być kiepski, a odkręcenie tej całej sprawy może nie być takie łatwe. Pilnujmy się i stawiajmy tylko na profesjonalistów, a wtedy nie będziemy ponosić praktycznie żadnego ryzyka z tym związanego. Cieszmy się taką wyjątkową kampanią reklamową firmy.